گزینه طلا

گزینه طلا
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گه ل و آدرس gel.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 
دلهاى پاك خطا نميکنند، بلكه سادگى ميكنند..و امروز سادگى پاكترين خطاى دنياست.
 
 
 
خداوندكلاغ وقناري رامثل هم افريد،قناري اعتراض كردزيباشد،اماكلاغ به
كارخداراضي بود،وحال قناري درقفس است وكلاغ آزاد.
 
 
گاهى خنده بيخ گلويم را ميگيرد!!! آخرش هيچ كس نفهميد ناخوشيه ى
من چيست ؛ همه گول خوردند، همه ...
 
 
 
 
من دغدغه دارم که این روزهادرسرزمینی زندگی میکنم که درآن دویدن سهم کسانی است که نمیرسندورسیدن حق کسانی است که نمیدوند!!!
 
 
 
به پسرخالم میگم تب کردم؛میگه مریض شدی؟
میگم پ ن پ دمای بدنمو بردم بالا ببینم کار میوفته یا نه!
صادق از شلمان
 
 
خدايا دستاني را در دستانم قرارده ك پاهايش باديگري پيش نرود 
 
من هنوزآنقدرعاشقم ك ميتوانم هرشب بدون آنكه خوابم بگيرد ازاول تا آخربي
 وفائيهايت رابشمارم ودست آخرهمه رافراموش كنم
 
 
ساعت۵صبح من صبحانه میخوردم وفرزندم شام... ومن به فاصله نسلهامی اندیشم!
 
 
 
دوست درچشم ترم تاج سرم بوده وهستنام ویادش همه دم درنظرم بوده وهست
 
 
 
دور باش، اما نزديك.
من از نزديك بودن هاى دور ميترسم
(دکتر شریعتی)
 
 
 
كارگر خسته ای سكه از جليقه كهنه اش درآورد تا صدقه دهد ناگهان جمله ای روی
صندوق ديد و منصرف شد: صدقه عمر را زياد ميكند!
 
 
 
آب هاي جهان بوي نفت مي دهند،نفت بوي دلار،دلاربوي خون،خون بوي ايدز،
ايدزبوي حقارت آدم هاي يك بارمصرف تن فروش...
بايد مواظب بود"بني آدم اعضاي خودراميفروشند"
 
 
 
روزگاريست که شيطان فريادميزند آدم پيدا کنيدسجده خواهم کرد
 
 
دراین شهر صدای پای مردمی را می شنوم که همچنان که تورا می بوسند
طناب دار تورا می بافند ، انان صادقانه دروغ
می گویند
 و خالصانه به تو‎ خیانت می کنند ، در این شهر هر چه تنهاتر باشی پیروز تری .
 
 
 
وقتی تنها شدی بدون که خدا همه رو بیرون کرده ، تا خودت باشی و خودش...
 
 
 
اي کاش درکودکي ميمانديم تابه جاي دلمان زانوهايمان زخم ميشد
 
 
اين A تويى
اينa منم
گرفتى مطلبو؟
يعني ما كوچيكتيم....
 
 
 
میبینی خدا؟داشتیم بازی میکردیم،اون رفت چشم گذاشت،من رفتم قایم شدم،
اما اون به جای من یکی دیگه روپیداکرد ومن برای همیشه گم شدم.
 
 
دل كندن آسان نيست
اگر آسان بود فرهاد بجاي كوه كندن دل مي كند.
 
 
 
 
نگاه ساكت باران به روي صورتم دزدانه ميلغزد .ولي ياران نميدانند كه من دريايي از دردم .
به ظاهر گرچه ميخندم ولي اندر سكوتي تلخ ميگريم
 
 
 
 
 ازسختی های که برات پیش میاد گلایه نکن چون کار گردان سخت ترین نقش ها
 را به بهترین بازیگر میدهد
 
 
لره زنگ ميزنه دوست دخترش ميگه بوق زدم بيا پايين، دختره ميگه ا به سلامتى ماشين خريدى؟
 لره ميگه نه بوق خريدم!
  
 
 
زندگي كن ولبخند بزن بخاطر كساني كه بالبخندت زندگي ميكنند
 
 
 
صبر کن اي سهراب!
قايقت جا دارد؟
من هم از همهمه ي اهل زمين دلگيرم...
 
 
 
 
هميشه از خوبىهاى دوستت يه ديوار بساز. اگر روزى از او بدى ديدى. يك اجر از ان كم كن.
 بىانصافيه اگه ديوار راخراب كنى.
 
 
 
سوال كنكور لرها: اسب سفيد رستم چه رنگي بود مال كي بود؟
جواب لرها مشکی بود، مالZORRO بود
 
 
 
ترکه فشارخون داشته، دکتربهش میگه: روزی 6کیلومترراه برو،بعد از سه ماه زنگ میزنه،میگه:
 آقای دکترمن الان مرز پاکستان هستم چی کارکنم!
 
 
 
ما مثل دو كاج دور از هم هستيم
اي كاش كه بين من وتو تابي بود
 
 
"listen" and "silent" are two words with same alphabets and very important
 for frindship because only a true friend can listen you when you are silent...
 
 
 
 
پروردگارا مدتها خواستم و نخواستي و من حكمت هايت را انديشه نمي كردم،
حالا كه تدبيرت را درك كرده ام ميگويم تا تو نخواهي نمي خواهم
 
 
 
 
ترسم اخرزغم عشق توديوانه شوم- بيخودازخودشوم و راهي ميخانه شوم - انقدرباده بنوشم كه شوم مست وخراب-نه دگرباده شناسم نه دگرجام شراب؟
 
 
بچه که بودیم بستنیمان راگازمیزدندقیامت بپامیکردیم، چه بیهوده بزرگ شدیم !! روحمان راگازمیزنندومیخندیم Negar
 
 
قفس داران سكوتم راشكستند،دل دائم صبورم راشكستند،به جرم با به باي عشق رفتن،
 بروبال عبورم راشكستند،مراازخلوتم بيرون كشيدند،جه بي بروا حضورم راشكستند،
تمنا در نكاهم موج ميزد،ولي روياي دورم راشكستند.
 
 
 
بزرگترین منش آدمی محبت وادب اوست پس همواره محبت بدون هیچ چشم داشتی.... کورش کبیر

 
 
پیش هم بودن اگر دیروز ها لطفی نداشت/ ارزش دیروز را امروز باور میکنیم.

 

 

 
 
كاش فاصله هادختركی بوددرعصر جاهلیت؛باگناه یابی گناه زنده به گورمیشد..
  
 
ازترکه میپرسن تعطیلات کجارفتی؟میگه والله امام رضا طلبید رفتیم شمال
 
 
 
من که ازکوي توبيرون نرودپاي خيالم-نکندفرق به حالم-چه براني،چه بخواني-چه
به اوجم برساني-چه به خاکم بکشاني-نه من آنم که برنجم-نه تو آني که براني،
دارمت دوست به قدري که ندانی.
 
جاروبرقي بااينکه ميدونه زباله راه نفسشو ميبنده بازم هورتش ميکشه جارو برقيتيم آشغال !!
 
 
معلم:10 تا موز داریم من 9تاشو میخورم چندتا میمونه
دانش اموز:اون یکیم بخور بدبخت موز ندیده
 
 
 
باتوجه به اينکه گلچين روزگار عجب خوش سليقه است ،
همش نگرانتم !
 
 
 
مردی که با خانمی مثل شاهزاده رفتار کند، به این معناست که در دامان یک
ملکه پرورش یافته است.

پس بزن به سلامتی مادرت

عیسی
 
 
 
گشت ارشاد لر رو بادوست دخترش توی ماشین میگیره، مامورمیگه خواهر
 پیاده شو لره میگه خواهر شماست؟ خیلی وضعش خرابه...
 
 
 
 
پسره تو قطار به نامزدش ميگه:وقتى رفتيم تو تونل،گفتم نون بده،تو بوس بده.بعد
 تو تونل پسره ميگه:چندتا نون دادى؟دختره ميگه ۴ تا. پسره ميگه:من كه ۲ تا گرفتم!!!
تركه از اون پشت ميگه:ديدم نانوايى خلوت بود،منم ۲ تا گرفتم...
 
 
 
فیلم جدایی جنتی از دنیاجایزه ی بهترین فیلم تخیلی را به خود اختصاص داد.
 
 
عشق تويي،عاشق منم،درياتويي،قايق منم،روزي اگردزديدنت غصه نخورسارقت منم
 
 
یک نفرهمره باد،آن یکی همسفرشعرو شمیم،یک نفرخسته ازین دغدغه ها،
آن یکی منتظربوی نسیم، همه هستیم دراین شهرشلوغ!این کفایت که همه یاد همیم.
 
 
 
یه ضرب المثل چینی میگه: اگه از تنهایی لذت نمیبری، ازدواج کن! اونوقت
 حتما از تنهایی لذت میبری!!!
 
 
 
(؛شانس)نام مستعار خداست ، آنجا که نمی خواهد امضایش پای داده هایش باشد !!
 
 
 
بادوست دخترخودازدواج کنید وگرنه مجبورید بادوست دختر دیگران ازدواج کنید.
(دوست دختردکترعلی شریعتی)
 
 
 
soghrat mige yonaniha doroghgoand khode soghrat yonanie pas soghrat dorogh mige ke yonaniha dorogh goand banabarin yonaniha rastgoan pas soghrat rast mige yonaniha doroghgoan hala shoma begin yonaniha rastgoan ya doroghgo
 
 
دست من کوتاه از دیدار توست قلب من اما همیشه یاد توست بهترینم
 هر کجا هستی بدان هر کجا باشم دلم در یاد توست .....
 
 
 
 
من،ودلتنگ،و این شیشه ی خیس.مینویسم،وفضا. مینویسم،ودودیوار،وچندین گنجشک.
یک نفر دلتنگ است.یک نفرمیبافد.یک نفر میشمرد.یک نفرمیخواند.زندگی یعنی:یک سار پرید
.ازچه دلتنگ شدی؟دلخوشی ها کم نیست:مثلا این خورشید،کودک پس فردا،کفتر آن هفته.
یک نفر دیشب مرد وهنوز،نان گندم خوب است.و هنوز،آب میریزدپایین،اسب ها مینوشند.
 قطره ها درجریان،برف بر دوش سکوت وزمان روی ستون فقرات گل یاس.
 
 
 
مهربونم، هرگزاین 4چیزرو توی زندگیت نشکن اعتماد،قول،رابطه، قلب،چون وقتی
اینا میشکنن صداندارن ولی دردزیادی دارن.
 
 
 
ترکه میگه:من حافظ کل قرآنم! لره میگه:غلط کردی،حتماازاین قرآن کوچیکاست.
 
 
Nemitarsi bebini baraye didane to y rooz az darde deltangi bemiram...!
 
 
 
آب وهواى دلم آنقدربارانيست كه رختهاى دلتنگى ام را مجالى براى خشك شدن نيست.
اينگونه است كه دلم برايت هميشه تنگ است
 
 
 
هميشه اين عشق يكطرفه را طى ميكنم.يكبارهم توگامى بدين سو بردار.
نترس.جريمه اش با من...!!
 
 
 
مامانم سفره پهن کرده بود ,بهش گفتم میخوای شام بیاری؟ گفت: په نه په میخوام
گلای سفره رو آب بدم.

عیسی
 
 
 
 
يادمه هميشه ميگفتي:
برومن پشتت هستم،ولي هيچ وقت فكر اون خنجر رو كه پشتت قايم كرده بودي نميكردم...
 
 
 
ترکه توژاپن راننده تاکسی میشه،هرکی براش دست بلندمیکنه میگه شوخی نکن
 دیگه،توراالآن رسوندم:)
 
 
هني امروزدلم سيت تنگ تنگه،سرم گيج وبساطم لنگ لنگه،خدادونه خوتم دوني عزيزم،
كه هروقت بينمت دنياقشنگه مجيد از خرم اباد
 
 
 
پنی سیلین غمهاتم ؛
انتی بیوتیک مشکلاتتم
استامینفون دردداتم
انتی هیستامین اشکاتم
دیفن هیدرامین بیخوابیاتم
خلاصه داروخانه همه دردهاتم ‎!
 
 
 
شعار22بهمن امسال دخترها: روح الله روح الله/ نه شاه ميخوايم نه ملا/ شوهر ميخوايم
 به ولا * جواب پسرا: دعاكنيدنميريم/همتونوميگيريم.
 
 
 
مجنون ازسجاده شخصی عبورکرد،مردنمازراشکست وگفت:مردک!درحال رازونیازباخدابودم،
توچگونه این رشته رابریدی؟مجنون لبخندی زدوگفت:من عاشق بنده ای هستم وتوراندیدم،
توچگونه عاشق خدایی ومرادیدی؟؟؟!!!
 
 
 
ادم بی کس باشه، اما ناکس نباشه

ادم سرباز باشه، اما سربار نباشه

عیسی
 
 
 
 
عشق یعنی وقتی هزار دلیل برای رفتن هست هنوز دنبال یه بهونه ای که بمونی!
 
دلم شكسته...
ولي هنوز ميتونم" باخرده هاش برات
بنويسم"
"به يادتم*

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: سر گرمیاسمس
[ یک شنبه 16 بهمن 1390 ] [ 11:37 ] [ آزاد ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید به خیر بین بو ویبلاگی من WELCOM TO BLOG GEL
امکانات وب